Datasegmentering / Datavask

Datasegmentering

En af vores store styrker er kvaliteten i vores egne datakilder. Det betyder, at vi kan segmentere data og finde emner, der passer til præcis jeres profil. Det betyder enten, at vi kan bearbejde emnerne på det bedste grundlag, eller at I selv kan bruge grundlaget.

Datavask

Datakvalitet er et af de vigtigste parametre indenfor leadgenerering. Dårlige data resulterer i skønne spildte kræfter og ringe kampagneeffekt. Den rigtige direct marketing-kampagne kan ende med et utilfredsstillende return-on-investment, alene fordi man har kontaktet forkerte eller ikke-eksisterende personer. Regnestykket er i virkeligheden meget enkelt:

Udsender du en direct mail med en responsrate på 12%, vil du ud af en database på 2.000 emner, generere 240 leads. Men det kræver, at data er fuldt opdaterede og alle att.-personer er korrekte.

Er databasen ældre og dårligt vedligeholdt, er det måske kun 1.200 af de 2.000 personer, der er korrekte. I det tilfælde genererer den samme investering kun 144 leads.

Vi kan ringe jeres data igennem, og sikre, at den rigtige att.-person står anført. Det sikrer jer langt bedre forudsætninger for succes.